Peelings

U kunt bij ons terecht voor verschillende peelings waardoor uw algehele huidbeeld verbetert. Welke peeling het meest geschikt is voor u hangt af van uw huid(probleem) en hulpvraag.

Power Pumkin Resurfacer peel
Deze peel is ontwikkeld om een onzuivere huid, acne en vergrote porieen te doen verminderen. Tevens is deze Pumkin Peel zeer geschikt als anti-agingbehandeling. De Pumkin Peel verbetert de hydratatie, verbetert de teint, verfijnt lijntjes en rimpeltjes en vermindert en voorkomt acne en geruleert de talgproductie. De actieve werkstoffen van de peel zijn 40% pumkin extract, 10% glycoolzuur, 10% melkzuur en 2% salicylzuur.

MangoBrite Resurfacer Peel
Deze peel is ontwikkeld om de activiteit van de melanocyten te onderdrukken en om verkleuringen te doen verhelderen. Deze peel is geschikt voor alle huidtypen.

De actieve werkstoffen zijn 17% melkzuur, 7% amandelzuur, 5% salicylzuur, 2,5% phyticzuur en madonna lily plant stampcel.

Modified Jessners Peel
Deze peel is ontwikkeld om acne uitgebreid te behandelen, puistjes te voorkomen en huidige ontstekingen te kalmeren. De peeling bevat salicylzuur en werkt zowel ontsteking remmend als antibacterieel. Modified Jessner’s is verrijkt met melkzuur, dat donkere vlekken vermindert. Resorcinol verwijdert dode huidcellen, overtollig vet en vuil. Het resultaat is een schone, zuivere, gezonde huid.

ZO Herbal Enzyme Prep Peel
Deze Enzymatische peel zorgt voor een milde exfoliatie waardoor dode huidcellen verwijderd worden, de hydratatie van uw huid wordt hersteld en uw huid wordt gekalmeerd. Uw huid voelt na de behandeling direct zacht aan en ziet er stralend uit. Actieve ingrediënten zijn Papain en Bromelain (enzymen), die zorgen voor de exfoliatie en Glycerin en Sodium PCA, die zorgen voor hydratatie.

Voor een persoonlijk behandelingsadvies kunt u een afspraak maken met een van onze huidtherapeuten.